Maatregels ter voorkoming van de verspreiding van het Coronavirus

Geachte klanten en bezoekers,

Vanwege het Coronavirus (COVID-19) gelden de volgende regels in onze praktijken:

Stel uw bezoek aan Smeets Loopcomfort uit als:

  • U griepachtige symptomen heeft zoals koorts, hoesten/niezen en/of kortademigheid.
  • U contact had met een bewezen Corona (COVID-19) patiënt.

Wij danken u voor uw begrip en rekenen op uw medewerking!

Vragen:

1. Gaan de afspraken door of kan ik een afspraak maken?

Ja, u bent als (nieuwe) client welkom in onze praktijken voor uw (noodzakelijke) zorgvraag. Wij stemmen dit telefonisch met u af. Telefoon voor afspraken: 046-4746451.

Maar stel uw bezoek aan Smeets loopcomfort uit als:

  • U griepachtige symptomen heeft zoals koorts, hoesten/niezen en/of kortademigheid.
  • U contact had met een bewezen Corona (COVID-19) patiënt.

Wij volgen uiteraard de meest recente richtlijnen van het RIVM en hebben al onze locaties hierop aangepast. 

Daarnaast gebruiken wij ons gezond verstand om het besmettingsgevaar zoveel als mogelijk te voorkomen. Wij hopen dat U dat ook doet en uw afspraak verzet indien u bovenstaande klachten heeft.  

  • Kom zoveel mogelijk alleen zodat wij de 1,5 meter afstand kunnen bewaren tussen bezoekers en medewerkers.  
  • Een (noodzakelijke vaste) begeleider mag uiteraard wel mee.
  • Vriendelijk doch dringend verzoeken wij u om een mondkapje te dragen bij binnenkomst.
  • Graag uw handen desinfecteren bij binnenkomst

2. Kunnen (controle)afspraken ook op afstand worden uitgevoerd (zonder dat u naar een locatie hoeft te komen)?

Ja, dat kan. Laat het ons weten en uw behandelaar zal telefonisch contact met u opnemen. Telefoonnummer voor (telefonische) afspraken: 046-4746451.

3. Moet ik wachten in de wachtkamer voor mijn afspraak?

Wij vragen u om in de wachtkamer minimaal 1,5 meter afstand te bewaren en/of eventueel in de auto te wachten tot aanvang van uw afspraak. Wij plannen de afspraken ruim in zodat de wachttijd tot een minimum beperkt wordt.

4. Komen jullie ook aan huis indien het medisch noodzakelijk is?

De huidige situatie vraagt om maatwerk en wij zijn bereid deze zorg te leveren 1 op 1 aan huis tenzij:

  • U griepachtige symptomen heeft zoals koorts, hoesten/niezen en/of kortademigheid.
  • U contact had met een bewezen Corona (COVID-19) patiënt.

Wij vertrouwen op uw begrip en rekenen op uw medewerking! 

Bij bovenstaande beschreven gezondheidsklachten van u, komen wij niet aan huis en zult u de afspraak moeten annuleren en/of verzetten. Telefoonnummer: 046-4746451.

Samen met u zal overlegd worden wat de mogelijkheden zijn.

5. Hoe gaan jullie om met kwetsbare cliënten?

In telefonisch overleg met de cliënt wordt besloten of de zorg gezien de geldende maatregelingen en adviezen doorgang kan vinden in de praktijk of eventueel aan huis mits u niet verkouden/grieperig bent. 

Als er een aannemelijk risico is, zijn wij genoodzaakt om de afspraak voorlopig te annuleren en/of verzetten. In dat geval wordt u persoonlijk door ons benaderd. 

Uiteraard respecteren wij ieders wens gezien de risicovolle gezondheid als de afspraak wordt afgezegd/verzet. 

6. Tot hoelang gelden deze maatregelingen?

Wij volgen de richtlijnen van de RIVM. Deze maatregelen gelden zolang de richtlijnen van kracht zijn.

————————————————————————————————————————————-

Voor afspraken of zorgvragen kunt u ons bereiken onder 046-4746451 of

e-mailen: info@loopcomfort.nl

————————————————————————————————————————————–